Monday, July 22, 2013

Cuti bosan Movie Online

Yaaaa mesti korang time bulan puasa berasa sangat bosan kan ? ada yang cuti sem macam aku gak.. bagi mereka yang kaki movie tapi tak nak keluar duit dengan beli DVD untuk tengok muvie lama lama.. aku ada solusionnye..

arus peredaran teknologi sekarang makin maju.. hehe.. rasanya dah tak perlu beli DVD atau VCD lagi.. kalau yang jenis nak abadikan cerita2 kegemaran je yang sanggup untuk membeli yang original kan ?

Jadi kat sini aku nak share beberapa link untuk korang usha usha movie baru baru.. takde la baru sangat.. kiranya 3 minggu selepas muvie release kat panggung wayang baru ada.. kualiti pon tip top gak.. ada yang jenis DVDRIP dan Blueray.. takde yang jenis tangkap pakai kamera tue.. haha *sakit hati tengok yang jenis macam tue*

www.njoytube.com/

http://acg-tube.com/


http://ceritamaster.com/


http://www.dailymotion.com/


ini antara 4 website yang boleh tengok online movie.. kalau ikotkan ada banyak lagi.. tapi ada yang dh tak bayar domain.. ada yang kena sekat dan macam macam lagi hal..

bagi mereka yang mempunyai Unifi kat rumah tue rasanya takde masalah sebab no buffer kan kalau nak tengok muvie nie.. kan kan ? hahaha

boleh la hilangkan boring sikit sikit..



Tapi jangan lupa juga ibadah sunat di bulan Ramadan nie tetap ada.. jangan leka yee.. :)
Happy Sharing with uolss 



p/s : digalakan untuk korg share juga dengan aku link movie yang korg selalu guna.. hehe.. nanti aku update post nie..

No comments:

Post a Comment

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails