Sunday, July 8, 2012

Duit baru :D


untuk pengetahuan semua.. tak lama lagi pengeluaran duit baru akan di adakan.. seperti biasa la.. EE tak mengumpul duit baru2 nie.. just kumpul duit lama2 je.. sebab duit baru nie nanti akan senang nak jumpe.. duit lama memang susah nak jmpe dah skrg.. mcm duit RM 2 dulu2 tue.. skrg mana nak ada dah.. hehe~



haaaa~ so korg leh tengok la duit RM 1,RM 5,RM 10,RM 20 dan lain2 lagi.. lepas nie makin ramai la yang tertukar duit.. sebab bnyk sgt nilai..

tapi EE agk tak puas hati sedikit ngan duit syiling kenapa kecik sgt dan tak berat langsung.. susah nak beza tau.. adoiyai.. haha~


#korg tengok2 dlu video nie kay..
EE mau pergi keje nie.. daaa~ :D

2 comments:

  1. yup RM 20 kena ada la skrg.. klu penjual agk susah gak nak cari bnyk2 rm 10.. hehe~ tpi bertambh keliru la org.. :)

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails