Thursday, January 26, 2012

26.1.2012~Ombak rindu sungguh menginsafkan..


eh keluar plak gambar ombak rindu..kenapa awal2 post dah keluar gambar ombak rindu nie ? haha~ mesti laa ee ada benda nak cerita dengan lagu nie kan ? korg mesti dah tengok cerita nie dan dah baca buku kan ?
ramai yang menunggu2 saat keluarnya cerita nie.. org ckp cerita leh leh meletup.. hahaha~ tapi ee tak nak komen pasal cerita nie lor...


haaa~ mesti ada yang tergila gila kan lagu nie kan ? hehe~ oke fine bukan korg je ee pon sama gak.. mmber2 ee (nawi , bob (budak bilik) dan abu ) pon dah sangap dengan lagu nie.. haha~ tpi korg pernah terpikir tak org nak ubah lagu ombak rindu nie jadi lebey baik ? hihi~


korang dengar plak lagu nie.. hehe~ senikata semuanya berasaskan ketuhanan.. best dengar lagu nie.. betul la ustaz kazim pernah cakap.. kalau ustaz or pendakwah diberi peluang utk mengarah cerita or pencipta lagu maka hasilnya sangat menawan hati.. inilah satu contohnya... hehe~

so post kali nie nak share lagu nie aje... Thanks kerana baca post ee yee :)

2 comments:

  1. keep on bLogging !! btw, me Likey the edited song of ombak rindu tuh...shahdu je dengar =)

    ReplyDelete
  2. begitulah lagu or muvie kalau dibuat oleh ustaz atau org beragama tinggi maka hasilnya sangat mengagumkan.. :D

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails