Wednesday, January 25, 2012

25.1.2012~Pooommmmm

pongpang pongpang pom pom pom... itu la bunyi mercun sebelah rumah aku nie... 2 hari berturut dia pasang mercun semalam dan hari nie... huhu~ kalu nk pasang mercun pon kasitau la dulu or kasi warning nk pasang tue.. buat org terkejut je.. haiyaaa.. angpow pon takde kasi meh.. hahahaa~ takpe la.. janji diorg bahagia yeee...

okelah hari nie dah masuk hari ke lima ee cuti.. isnin dah nak exam.. huhu~ masih dilema bila nak stadi.. haiyaaaa... bila nak stadi nie en.azree oiiii.. huhu~ kita start hari nie ehh stadi... kalu malaysia boleh en. azree takkan tak boleh kan ? muahahaha~ boleh chaiyoookkkkk...

lima hari cuti apa pon tak buat... duduk umah makan tido main travian facebook shoping beli baju baru.. kasut baru.. pakaian baru.. perabih duit keluar... makan luar.. itu je cuti nie.. huhu~ perbelanjaan duit pon keluar la dlm erti kata lain kan kan ? duit baucer rm200 tak guna lagi sebab tak tau nak guna beli apa... takkn stationary smpai rm 200 ekk ? haha~ hebat gak tue kalu boleh beli rm 200 utk stationary je..

so nk cerita pasal nie je.. daripada hari pertama cuti sampai hari ke lima... Btw Happy Chinese New Year kepada semua bangsa cina kat malaysia nie yeee....



### mood stadi tolonglah datang... Please !!! Tolong !!!

4 comments:

  1. chaeyo erry chaeyo.
    study erry jgn xstudy :P

    ReplyDelete
  2. PSSTTT...ada ak tgk bulletin TV3 smlm ttg salah seorg rakyat sarawak yg mukanya pecah bila mercun airbom yg dia bakar meletop tepat kat depan muka dia. pity arr it has to end like that.


    tu arr...brani lg main mercun. hishhh.

    ReplyDelete
  3. ayung : mmg cuba nk stadi tpi tak boleh.. hehe~

    jumi : masih dlm mood bercuti mcm awk gak.. :)

    redbloodsnow : wah terima kasih datang blog ee.. sungguh tak sangka.. ee ada tgk tv gak pasal org tue mati kena mercun airbom.. sian gak.. tpi ee rasa dia berani sgt tue.. huhu~

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails