Tuesday, February 2, 2010

Pendaftaran Form 4 baru

seperti tahun2 seblum nie aku akan ditugaskan untuk membuat backdrop dan wat mcm2 lar... tapi tahun nie berlainan plak... yer lar akukan dah nak spm... mane leh wat keje2 mcm nie dah... hish... kne tumpukan kepada pelajaran lar skrg nie... kalu tak akan terlambat untuk membuat revision... tak per... kalu aku ikot pon bukan wat apa... cuma usha budak2 baru jer... wakakakkaa...

aku dengar cerita pelajar form yang telah diserap masuk nie seramai 125 orang... bilangan nie lagi banyak daripada bilangan form4 lme... adoiyai kesian kat depa... lagi menyedihkan kali ini, perempuan lagi ramai daripada lelaki... nisbah die 2 perempuan 1 lelaki... jadi korg leh bayangkan tak... mentang2 bdk aspuri ada bangunan baru2... nak masukkan banyak2 plak...

berita terbaru yang aku dengar ada 10 org yang akan duduk kat bilik sakit atas tiket tak cukup tempat... mcm diberikan layanan istimewa plak yer... ada yang cakap ada 10 org anak datuk atau dato akan sertai seratas... itu aku sendiri tak dpat kepastian lagi... hahaha.. lambat laun aku akan tau gak...

-------------------------------------------

wah... aku nak ucapkan tahniah kepada Majlis Perwakilan Pelajar kerana telah berjaya melaksanakan majlis perlantikan mereka sendiri.... hahahaha... dengan dipimpin oleh Dzulhariz dan dibantu oleh Saadiah akhirnya majlis berjaya disempurnakan oleh ASP Zainal dan di iring oleh Puan Rahimah Sura.....

hahahhaa... seperti biasa perlantikan mereka ini akan menerima tali leher dan kad pengenalan mereka sendiri... hahahhaa... mcm bese gak tahun nie aku tak terlibat langsung dalam membuat nametag nie... wakakakakaka... malas gile tahun nie... busy ngan studi dan kerja yang diberikan oleh pengetua tercinta...

sampai disini aku bercerita... ada masa nanti aku cerita lagi yer...
sekian~wassalam~

1 comment:

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails