Thursday, December 24, 2009

Tahniah

24 disember 2009

Satu tarikh keramat bagi pengetua rahimah mohd sura... dimana result peperiksaan penilaian menengah rendah... jadi hari nie aku nak mengucapkan gud luck kat semua calon... bagi yang berjaya dapat 8A dan 7A 1B warghhh tahniah lar kat korg... bagi yang dapat bawah daripada tue jangan sedih lar... spm ada lagi leh... wat lek lok untuk spm plak yer...

Jadi tahniah kepada semua calon pmr di seluruh malaysia tapi paling spesial pelajar SM Sains Raja Tun Azlan Shah lar... sekolah ku... hee~ tahniah kat pojan, acu,azim,yob,penan,dan asap.... serta nama lain yang aku tak tulis... kepada yan,bego dan zariq jangan sedih lar... spm ade lagi okey...

aku pon dah tak tau apa yang aku tulis nie... mcm tak betol je ayat... kepala bengong... sbb bnyk sgt buat keje sekolah... hee~ bye semua..

2 comments:

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails