Saturday, May 16, 2009

Coretan Hari Guru

Hari nie 16 May 2009...
ari nie merupakan hari guru...
so first sekali aku nak ucapkan selamat ari guru kat guru-guru Sekolah Kebangsaan Perpaduan(sekolah lme mase kecik2 dulu) dan SMS Raja Tun Azlan Shah(SERATAS-sekolah sekrg lar...)

1) Sir Norannuar B. Hj Kassim
seblom aku menucapkan terima kasih aku memperkenalkan sikit siapakah nama diatas.... Sir Norannuar merupakan guru matapelajaran bahasa inggeris secara tidak langsung merupakan guru multimedia kita org(SCREAM-Seratas Creative Multimedia)...terima kasih kat sir anuar kerana dah banyk yang sir telah mengajar kita org dan memberi kita org peluang untuk mencuba benda baru...terima kasih sir jasa sir kita org takkan lupakan...

2) Cikgu Noh
cikgu noh plak merupakan cikgu kemahiran hidop aku waktu form 1 until form 3...so kiranyer dier memang dah paham perangai kita org lar... semua bdk batch aku kira mcm kamcing giler lar ngan cikgu nie.... cikgu noh merupakan guru cemerlang kat sekolah kita org... leh katakan guru2 kat daerah larut matang ngan selama nie kenal dier lar... mempunyai bermcm kemahiran yer lar cikgu kemahiran hidup lar katakan....

3)Cikgu Abdul
kali nie plak cikgu disiplin... kalu ik0tkan ini lar cikgu yang paling menyayangi pelajar... menegur pelajar... memarahi pelajar... bak kata org kalu kita marah tandanya sayang... tapi pada masa ini... cikgu abdul sudah lme tak mengendahkan pelajar di sekolah SERATAS... huhuhuh... teringat gak wak2 zaman cikgu nie garang... semua org takut ngan dier... kalu pasal kejut subuh sblom sampai kat dorm osemua org mesti dah bangun... mcm ader satu aura yg sangat kuat... aku rase nie lar cikgu yang paling kita org hargai... selain itu nie merupakan jurulatih cemerlang hoki perempuan....

4) cikgu lain-lain
so aku cuma dapat highlight 3 org cikgu nie jer... kalu nak highlightkan semua cikgu mampus org muak nak baca... cikgu yg ada kat sekolah aku lebih drpd 60 org tak termasuk cikgu tusyen,cikgu pelatih dan lain lagi... pergh banyk tue.... jd selamat menyambut hari guru tahun 2009
Terima Kasih Cikgu...
-GURU PEMBINA NEGARA BANGSA-

2 comments:

  1. Rasa rindu pulak nak dengar suara Sir Noranuar.. Dia speaking memang style!

    ReplyDelete
  2. fiftynine : rindu sir nora anuar je ? cikgu bi lain macam mana ? ak rindu sir wong.. baik sangat2..

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails