Monday, March 2, 2009

Kejohanan Olahraga ke26

wat kali kedua HELANG menjuarai Kejohanan Olahraga ke26 selepas berpuluh tahun tidak mnjuarai....dengan diterajui oleh Saudara Amzar dan di bantu oleh penolongnya Saudari Nur Kartini mengorak melangkah bagi menjuarai olahraga pada tahun ini..manakala bagi rumah ENGGANG dan GARUDA mereka telah mendapat markah seri iaitu di tempat kedua....Kejohanan Olahraga ini telah dirasmikan oleh Pegawai aper ntah diiringi oleh Pengetua Cemerlang Jusa C.... Majlis telah tamat pada pukul 1.30 tgh hari... Antara acara yang telah diadakan pada hari tersebut ialah acara lumba lari,acara tarik tali,dan sukan aneka.....
terdapat juga persembahan seni tari yang diketuai oleh Saudara Arif Naim...Manakala persembahan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi turut menyerikan lagi majlis pada hari itu..... Semua rumah telah berusaha bersungguh untuk mencapai kemenangan tetapi adat pertandingan pasti ada yang kalah dan yang menang...



8 comments:

  1. Patut le Helang seronok sgt..
    Bru kali kedua.. Hehehe..
    Tp xpe.. Smoga diorng terus brusaha..
    Give me your g..

    ReplyDelete
  2. adek... hang umah ape?? nape takde gambo pun muke ee :P

    ReplyDelete
  3. hmmm.helaNg baru dua kalI erk...Bagus.Ada Usaha...azRee, tahNiah...Lawa r gAmbar yg ko Edit 2....

    ReplyDelete
  4. azree to nenektudung wangiwan:D

    adek umah garuda...
    adek jd photographer jer...
    taun depan mungkin ader gambo adek ekk...
    :D

    ReplyDelete
  5. azree to jihad islamiah...:D

    tue lar...
    bagus kat helang...
    thanks jihad islamiah for da comen...

    ReplyDelete
  6. azree to azim....:D

    tak lar seberaper....
    gambo yang aku edit tue...
    biasa jer lar...

    ReplyDelete
  7. bes giler... mcm fesyen ader... sek per nie erk??

    ReplyDelete
  8. nie sekolah menengah sains raja tun azlan shah

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails