Saturday, January 24, 2009

telepon azree


sori yer coz skrg nie sgt sibuk...
sehinggakan tak sempat nak update blog nie...
baru nie aku telah mendapat satu handphone bru...
pemberian dari kakak ku...
hehehehehehe
korang nak tgk...



handphone nie ader bnyk feature...
1) handphone ader camera maaaa...
2) handphone nie ader music player
3)ader gprs
4)handphone senang nak masuk lagu coz dier hanya gune wayar usb mp4 tue
5) keypad dier besar so senang lar nak tekan...
6) nak kata besar pon tak kecik pon tak sederhana lar...
7)leh main game dan ader flash 2.0
8) ader bluetooth and infrared

dan banyak lagi lar... sampai tak leh senarai...
kalu nak tau lagi lebih lanjut mengenai telepon azree
korang klik kat bawah nie


thanks to my sister and my brother in law also to my beloved sister(kak cik) coz sukarela nak bawak gie kedai tue... kalu dier tak der tak jadik gak...
hehehehehehehehehe.... thanks you to all my family...






6 comments:

  1. sgguh jeles aku!
    aku pakai pun cikai je
    NOKIA 2630,
    bkn ko nak boikot brg israel ke??
    hahaha,

    ReplyDelete
  2. memang lar...
    tapi telepon tue beli seblom brg nokia di boikot...
    nak wat mcm maner...
    waktu tue blom di boikot lagi...
    hehehehehehehehe...
    jgn jeles tau...

    ReplyDelete
  3. amboi..
    chantek tefon..
    kalo tgk depan cam nokia N77 plak..
    hehehe
    uwh,kna boikot jgk ker tefon kiter? cmner nie?
    pasnie sumer pkai public phone jer

    ReplyDelete
  4. kalu dah beli tak per...
    kalu mcm tue hampir 75% barg yg kita gune skrg semua dari israel....
    takkan nak buang mcm tue jer....
    rugi dan membazir jer...
    betoi tak??

    ReplyDelete
  5. kalu ader anset kena lar tunjuk gak..
    knp??
    tak der anset ker???

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails