Sunday, January 25, 2009

kapal peribadi sultan


aku nak tanya kat pembaca blog aku...
pernah tak korang tgk kapal terbang peribadi sultan???
kali aku nak tunjuk kat korang gambo kapal terbang peribadi sultan brunei...
perghhhh...
cantik giler...
hingga mengalahkan hotel 5***** tue....
kalu nak bagi bintang pon sampai tak tahu berapa bintang nak bagi....
kalu korang tak cay korang tgk sendiri tau....


tgk tue dinding di sadur emas....

sofa yang selesa...

pergh...
berapa juta agaknya kos nak wat kapal terbang sebesar nie agaknya....
kalu diikutkan sultan brunei adalah sultan yang paling kaya....
tue sebab sultan brunei lah wat kapal terbang peribadi...
kalu mcm nie tak yah turun darat pon tak per...
hahahhaahahahahha...
kalu dah ade serba serbi kelengkapan yang canggih...





2 comments:

  1. sultan brunei..ptt arr..
    mmg duit bkepal2 2..
    takat wat kapal pribadi cmnie,mmg x luak pown..
    agk2 ank sultan brunei 2 solo lg x..
    hahahahaha..
    gle tol..

    ReplyDelete
  2. betoi2...
    sokong 100%...
    tak luak langsung harta sultan tue...

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails