Saturday, October 25, 2008

pmr

lepas pmr

hahaha....
sekarang nie...
budak2 yg dah abis PMR dah tak tau nak wat aper....
aku sendiri pun tak tahu nak wat aper...
asyik2 dengar ceramah...
tak best lar...
kalu mcm tue...
kalu leh nak gak yg xtreme... mcm xplor race ker.... nie tak der langsung pertandingan.... tak best lar kalu mcm tue... terasa rindu pulak untk belajar.... selalu kita akan katakan ala boring lar belajar... asyik2 belajar bosan lar.... tetapi kali ini lain pulak kerenahnyer... terasa nak baca sngt nak baca buku pelajaran..... masa yang di ambil untuk menjawab kertas peperiksaan ini tak sampai dua puluh emapt jam pun.... tapi belajar nyer bagai nak giler....
3 tahun belajar.... tapi xam tak sampai 24 jam pun..... dah abis nie lega lar.... tapi bdk form 2 hingga form 5 kena bekerja keras coz they have xam after back to school.... gud luk to my frenz 4 their xam....
tiap2 ari wat benda yg sama..... ntah lar....
kena tunggu samapai akhir tahun lar....
bg budak klas aku pulak.... asyik2 main permainan tangan....
pikir2 lar....
dah naik boring dengor nyer....
aku harap hari2 seterusnye tak boring mcm hari2 yg dahulu.... itu harapan aku.....


2 comments:

  1. "selamat gagal pmr candidate 08..
    dari kegagalan kita bangun menuju segunung impian..disitu hanya ungkapan kebisuan yang bersuara..8a tak bermakna andai stereotaip"
    .....ni aku anta balek wish pmr yg aku dpt sblom pmr(07) drpde xifu aku....pikir baik2..luas mksudnye..

    ReplyDelete
  2. terima kasih amad....

    bagi peringatan yg amat bernas....

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails