Saturday, October 25, 2008

Hari Raya 2008

RAYE

mungkin tak terlambat untuk saya cerite tentang raye 2008....
raye tahun tak beraper best lar....
sbb waktu tue aku kena study....( tapi tak study pun)
hehehehe.....
tapi tak best gak..... tak ramai org dtg umah aku....
selalunyer umah aku dijadikan tempat perjumpaan secara beramai ramai....
baru meriah....
raye kedua baru meriah selepas kedtgan anak sedara ku yg amat nakal....
hehehehe....
tapi mereka hanye berada di ipoh sehari jer.... tak best tul.....
ntah lar....
nasib baik ader amik gambo kenangan....
raye ketiga balik kampung sebalah mak punyer.....
sebelah mak ke sebelah bapak ker same jer....
sbb dekat.... hari tue baru duduk kampung.... merasa gak lar.... asyik2 duduk taman jer....
bertukar angin sikit duduk kampung....
hikhikhik.....
hahahaha.......
raye ketiga baru best......
tp tahun nie memang byk dpt duit raye.....
hampir mencecah RM 500.00 huhuhuhu.....
tahun nie semua saham naik.....
hahahahaha.....
tue yg seronok....

kakakku bersama abg ipar ku...

kakakku berposing di atas kerusi....


bergambo jap sementara org tgh dtg....
heheheheheee.....



4 comments:

  1. ader jer....

    tak abis lagi update....

    ReplyDelete
  2. oit. thmb drve syafiq da kt aku.
    dye ttgal kt scan.. ckp tima kaseh kt dye..
    nice svnir~ hahaha

    ReplyDelete
  3. okey...dah bg tau lama dah...dier kate okey jer...

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails