Sunday, September 14, 2008

ISU SEMASA



isu yang menjadi perbualan di malaysia dan seluruh negara pada masa kini ialah minyak petrol.... bukan itu isu lama.... isu utama sekarang mengenai politik.... kakak saya (aziema) pernah menyatakan bahwa jangan menulis blog tentang politik nanti kena tangkap masuk ISA.... tapi ari nie bukan saya ingin ceritakan pasal politik.... bak kata kawan saya pernah menulis dalam blognya budaksenget.blogspot.com bahawa nabi muhamad S.A.W pon pernah berpolitik.... kalu tak percaya pegi kat blog dia



saya pun tak tahu lah apa yang terjadi dunia pada zaman sekarang.... barisan nasional..... dan..... parti keadilan dan parti islam semalaysia dan DAP.... Cube kita fikirkan kembali supaya duduk dlam keadaan aman dan makmur.... bebas daripada segala bencana.... tiada hasutan.... tiada fitnah..... tiada perbalahan.... tiada pertumpahan darah..... jadi marilah kita memikirkan bersama bagaimana untuk berada dalam negara yang aman dan makmur.... saya ini tidak menyokong mana mana belah pihak.... sy hanya dapat memerhati....



Peringatan....
'segala perlakuan yang kita lakukan telah di lihat oleh allah dan marilah kita bertaubat sementara pintu taubat masih terbuka'....

1 comment:

  1. WELCOME TO THE REAL WORLD.....SOMETIMES THE REAL WORLD IS MUCH MORE COMPLICATED THAN IT SUPPOSED TO BE....ITS A WORLD WHERE PEOPLE CAN SIMPLY EAT OTHER PEOPLE....

    ReplyDelete

-Ma StOrY-

Related Posts with Thumbnails